Страници

Translate

петък, 12 април 2013 г.

Ново на книжния пазар у нас...

Нещо съм се разработила тия дни, чак не мога да се понасям, както казва един колега. Но се натрупаха новини /е, новини, новини, веднага остаряха/, достойни за споделяне.





Звездите ми споделиха, че на 30 април ще можем да се радваме на деветата книга от вампирската поредица за Братството на черния кинжал. Интригата тук се заплита около Пейн, близначка на Вишъс и хирургът Мануел.






Първа книга от нова свръхестествена поредица за момиче със специални способности и мистериозно момче, откриващо един нов свят пред нея. Буквално. Очаквайте на 22 април.


Маделин Хейууд и Гейбриъл Дивайн ще се срещнат на един бал във викторианска Англия и за никого от двама им нещата няма да са вече същите. Новото издание на Тиара Букс може да ви зарадва на 19 април.







На 15 април /ей, сега в понеделник/ излиза още една първа книга от още една трилогия за още едно момиче с паранормални способности. Издателството този път е Колибри.







И понеже се събраха много картинки, а пък малко текст, споделям, че ми се мъти идея за статия, но все още не се е излюпила напълно. Ще обхваща няколко книги, които наскоро прочетох, но за които не съм писала поради една или няколко причини. Та с това целя да кажа, че не съм зарязала писането на ревюта, просто не ми е попадал правилен мат`рял.



Няма коментари: