Страници

Translate

сряда, 20 март 2013 г.

Честит Международен ден на щастието! А, пролетта също дойде!


Днес настъпва астрономическата пролет и трябва само да погледна през прозореца, за да завидя на всички, на които не им се налага да стоят между четири стени, захлупени с таван днес. Слънцето грее, птичките пеят, тук-таме бяло пухкаво облаче. Въздъх!
Празнуваме за първи път и Международния ден на щастието. Резолюцията на ООН е незадължаваща и всяка страна може да отпразнува днешния ден както намери за добре. Аз реших да го отпразнувам като отбележа някои от нещата, които ме правят щастлива и се постарая да ги изпълня. Добре, поне едно.
1. Чуждото щастие.
Не, наистина, ако не съм в настроение да се самосъжалявам, щастливите хора ме карат да се усмихвам и ми става по-леко.
2. Да се боря за справедлива кауза.
Все още не съм се присъединила към такава, но искам. Не ми достига кураж и аз не знам защо.
3. Да прочета хубава книга.
Дефицитна стока в днешни дни. Особено щом трябва да се комбинира с подходящо настроение. Сериозно, знаете ли откога не съм изпитвала чувството да притисна книга до гърдите си, защото ми е харесала толкова много?
4. Да наблюдавам птици в полет/цъфнало дръвче/пухкави животинки.
5. Да гледам хубав филм с нещо греховно и дебелеещо за хапване. Може и плодчета, които да не свършват до края на фирма. /Набелязала съм един филм за днес. Хапването сигурно ще го пропусна, уви, кантарът не прощава./
6. Да танцувам на хубава песен.

Пожелавам ви един изпълнен с усмивки и щастие ден. Целунете любимите си същества, помиришете цвете, поиграйте с децата. Бъдете щастливи!


Няма коментари: