Страници

Translate

понеделник, 10 юни 2013 г.

Аз бях тук


Има един определен момент в живота на всеки. Моментът, в който осъзнаваш колко време е минало и какво си постигнал до сега. Момент, когато взимаш решение и се надяваш, молиш и умоляваш да промениш нещата, да намериш смисъл. Да остане нещо след теб. С други думи, стигнах т.нар. dark night of the soul . И нямаше нищо общо с побеляващата ми коса. Честно.
Понеже това е блог за любовни романи, а не за лични излияния, няма да се разпростирам. Ще кажа само, че се надявам волята ми да не се пречупи, а мотивацията ми да не изчезне. И да мога да се похваля след време.
Междувременно има още много любовни романи за четене и ревюиране, още много автори за откриване. Лятото едва сега започва и макар да е време за мързел и отпуски, то е и времето да си вземеш книжка на плажа/под сянката на кестена и да се отпуснеш в прегръдките на почивката.

Няма коментари: