Translate

събота, 19 януари 2013 г.

За продажбите, рекламата и известността

Въпреки пълното ми недоумение, някои индивиди очевидно харесват Онази книга /няма нужда да пояснявам, нали?/. Светът е пълен с мистерии, а също така и с подражатели. Но за разлика от бедните /и не толкова бедните, но правещи се на бедни/ нашенски ИК-та, американските издателски къщи имат нужните кинти да направят от всеки що-годе добър роман, приличащ на  Петдесет нюанса, новата сензация.
По нашенски, издателите на Открита пред теб се усетиха, че страстните фенки на Крисчън Грей и Анастейжа няма просто да следят с гладни очи пазара и да грабнат книгата на Силвия Дей още щом видят рекламния банер в сайта на Хеликон. /Всъщност, май вече го няма./ Не, нито пък ще чуят за новия еротичен роман от разлютени дискусии по форумите относно превода. Какво друго им остава, питат се те? Как какво, доброто старо платено съобщение. Класическа реклама.
Дали Силвия Дей ще повтори триумфа /и хейта/, който пожъна Е Л Джеймс, все още не е ясно. Не са ми попадали ревюта на Открита пред теб, нито пък съм я чела. Което, като се замисля,  е повече от показателно.

Няма коментари: